טוב, זה לא באמת פרווה, סבבה?

עושה עיניים - נעלי בית פרוותיות סרוגות במסרגה אחת

כמו שקורה לי בדר"כ, לא באמת התכוונתי. זה קרה כמעט במקרה.
אני לא חובבת של ז'אנר החוטים הפרוותיים. אני אפילו אחת מאלה שנרתעות ממנו. פשוט בעודי עומדת ומחכה בתור, בחנות החוטים הקרובה לביתי, הוא קרץ אלי, מהמדף מולי.
והיו בו ורוד ותכלת, והוא לא היה בצבעים המנומרים האופייניים לחוטים הפרוותיים. אז הושטתי יד, ונגעתי בו.
ומשם כבר לא היתה דרך חזרה.
לקחתי אותו איתי הביתה, וסרגתי לי נעלי בית כלבבי – הכי. רכות. בעולם.

עושה עיניים - נעלי בית פרוותיות סרוגות במסרגה אחת

לא. זה לא היה קל. כי לוקח קצת זמן עד שמבינים מה לעשות עם החוט הזה, ואיך לסרוג בלי לראות מה סורגים, ולקח גם קצת זמן עד שהייתי מרוצה מהדוגמה (כי אני נודניקית שמתעקשת לסרוג נעלי בית עם צורה, והבדל בין נעל ימין לשמאל, ושיהיה מגף כזה גבוה, וגם עכשיו אני מתאפקת לא להמשיך ולשנות אותן עוד).

אח"כ, כדי לבדוק את ענייני המידות, במסווה של מתנות לחנוכה, סרגתי לכל האחיינים שלי סט של נעליים בכל הצבעים (ואז גם לאחותי, ועכשיו גם גיסתי ודודה שלי עשו הזמנה). לחלקם גם צירפתי סוליות נגד החלקה, כי מסתבר שבגילאי 4 עד 12, לפחות במשפחה שלי, פחות כדאי לסמוך עליהם בענייני חליקות… ;)

עושה עיניים - נעלי בית פרוותיות סרוגות במסרגה אחת

כשסיימתי את מתנות החנוכה באיחור אופייני של שבוע, כמובן שניצלתי את הסיטואציה לסשנים של צילומים, מהם יצאו בעיקר סרטוני בומרנג לסטורי, שמשעשעים אותי עד מאוד… בשיא ההתלהבות אפילו פתחתי יוזר בטיק טוק לצורך העניין, כאילו אני בת שלוש עשרה, מק-סי-מום. בחיי.

החוט שאני השתמשתי בו הוא Rabbit של חב' Etrofill, שהוא עבה יחסית לחוטים הפרוותיים שיש בשוק, והכי חשוב לטעמי הוא שאפשר לפרום אותו בקלות, ולחזור ולסרוג בו שוב ושוב מבלי שיהרס או יתפרק תוך כדי התהליך.

אחרי שמנסים ומבינים קצת איך להתנהל עם החוט, אין בעיה לסרוג בו כל דוגמה שאתם מכירים ומחבבים (של נעלי בית, כריות, צעיפים ואפילו עליוניות למי שהאופנה הפרוותית מדברת אליה…), רק רצוי לדבוק בדוגמאות פשוטות יחסית ו/או להיות ממש ממש ממש מרוכזים, כיוון שהקושי העיקרי בסריגה הוא שמרגע שסרגתם בו, אין אפשרות לראות מה נסרג והכל הופך למשטח פרוותי אחד, בלי עיניים ;)עושה עיניים - נעלי בית פרוותיות סרוגות במסרגה אחת

אחרי שאלות, בקשות ותהיות, הבנתי שאני לא הולכת לפרסם את ההוראות לנעליים (לא, גם לא למכירה), פשוט כי אין לי כוחות ומשאבים לצילומים וניסוח הסברים ארוכים על איך לעבוד עם החוטים, ולניסיונות לעזור מרחוק למסתבכים שלא יצליחו לסרוג עם החוט ולנסח ולבדוק הוראות למיליון מידות נעליים שונות…  אבל, לגמרי יש לי כח ללמד ולהסביר פנים אל פנים איך לסרוג את הדוגמה, ומה העקרונות הבסיסיים להתאמה של מידות שונות, ומה אני רוצה מכם, באופן כללי.

עושה עיניים - נעלי בית פרוותיות סרוגות במסרגה אחת

חלק מהתלמידות שלי כבר התחילו לסרוג את הנעליים בסדנאות בסגנון חופשי שאני מעבירה, ועכשיו אנחנו פותחים גם סדנת נושא, רק לעניין סריגת הנעליים, במייקרס (שזו חנות מקסימה לדברים יפים יפים בקניון שרונים בהוד השרון, שיש בה מגוון סדנאות יצירה מהמם ואני מעבירה בה באופן קבוע סדנאות לסריגה בטריקו).

הסדנה מיועדת למי שכבר מנוסה בסריגה במסרגה אחת, כי כאמור, זה לא פשוט. זו סדנה של כ- 4 שעות, והשאיפה היא שנסרוג בסדנה נעל אחת, ואת השניה תוכלו לסרוג עצמאית בבית (בתמיכה נפשית שלי, אם צריך כמובן).

התאריכים הקרובים >> 4/2/20 בערב, 6/3/20 בבוקר שישי ו- 2/4/20 בערב. פרטים והרשמה באתר של מייקרס, כאן בקישור.

עושה עיניים - נעלי בית פרוותיות סרוגות במסרגה אחת

זהו. אז למרות שזממתי להעלות לכם לכאן מיליון סרטונים מהסטורי, החלטתי לחוס עליכם ולחסוך לכם את זה. מי שממש רוצה, מוזמן לפייסבוק ו/או לאינסטגרם. בטח יש עוד כמה סרטוני נעליים שעדיין לא העלתי ;)

עד כאן בענייני נעליים וסדנאות. ופינת עתידות קטנה – יש סיכוי טוב שאם תצטיידו בחוטי קטיפה, נגיד, בארבעה גוונים, תהיה לכם דוגמה לסריגת שמיכה מפנקת במיוחד בסופ"ש, אז…
#רקאומרת #מקווהשאספיקלסופש #איזהלחץההבטחותהאלה

יאללה. ביי.

עושה עיניים - נעלי בית פרוותיות סרוגות במסרגה אחת

3 מחשבות על “טוב, זה לא באמת פרווה, סבבה?

  1. שלום ליאת, רציתי לשאול לגבי הסוליות נגד החלקה איפה אפשר לקנות דבר כזה..

השאר תגובה