שטיח Doily וסדנה :)

הי לכם, מה העניינים? איך החזרה לשגרה שיש לנו כאן לשניה וחצי? (:

אצלי החופש הגדול היה פחות משמעותי, אבל המלחמה לעומת זאת, היתה מאוד משמעותית. וכמו שאמרו הבנות בשיעור הסריגה לפני כמה ימים, כבר הספקנו לשכוח. כאילו לא היה מעולם.

אבל, ימי המלחמה האלה הביאו גם דברים טובים, מסתבר.
בימים הפנויים שלי בבית הספקתי גם לעשות מבצע כביסה נדיר ביותר ל*כל* הבגדים שהיו בסל הכביסה (ממש כולם, גם כאלה לכביסה ביד שנמצאים בתחתית הסל מאז שנת 2003 בערך. מכירים אותם? הם עכשיו מקופלים בארון!), גם לארגן את הבית להעברת שיעורי סריגה בבית (לא היתה ברירה עם הררי החוטים, הסלים והשטיחים האלה, והכי כיף בעולם זה להרכיב רהיטי אחסון של איקאה!) וגם השלמתי סוף סוף את הדוגמה והתכנית לסדנה החדשה שלי!

מה זה אומר במקרה שלי להשלים סוף סוף? הממ… זה אומר שהתחלתי את העבודה על הסדנה הזאת לפני שנה בערך, כשהרעיון היה לחבר דוגמה לשטיח Doily שתהיה פשוטה ויפה, לא קטנה ולא גדולה מידי, שאפשר יהיה ללמוד ממנה ושלא תהיה מחוררת מידי. דוגמה שאוכל ללמד בסדנה, כשתוך כדי כך אוכל גם לעשות לבנות סדר בסוגי התכים השונים וגם לעבור על עניינים טכניים ותיאורתיים כאלה ואחרים של סריגה. הממ… לא הרבה לבקש (:

פצחתי בניסיונות. נסרגו ונפרמו כמה וכמה שטיחים, אבל לא התעלפתי מהם וגם התחלתי בשלב מסויים לעייף את עצמי ולהשתעמם קלות מהדוגמאות המובנות. אז עזבתי את זה קצת.

בחופשת הפסח האחרונה הצבתי לעצמי מטרה, להתלבש על דוגמת השטיח מחדש. מהר מאוד הוחלט שהיא תהיה פחות מובנה ושיטתית, ונתרכז בזה שהיא תהיה יפה בעיני. ההתחלה היתה מבטיחה ופוטוגנית:

ההמשך, עדיין, פוטוגני (עם טובה, הפוטוגנית לא פחות, ברקע)…

הבעיה היא, שלפעמים התחלה מבטיחה תוקעת את ההמשך… אבל בסוף, זה קרה.
עם המלחמה, חודשים מאוחר יותר, אחרי פרימות, הפסקות, חוט שאזל באמצע השטיח וניסיונות רבים בחוטים ובמרקמים שונים, אני מרוצה!!!

הכי הייתי מרוצה כש-מ', אחת מתלמידותיי בשיעורי הסריגה השבועיים ביבנה, שהתחילה לסרוג את השטיח (כסוג של פיילוט לסדנה), עדכנה אותי השבוע שאפילו שעדיין לא סיימה לסרוג אותו, ואפילו שבמקור היא תכננה לסרוג אותו לעצמה, השטיח מתעתד להימכר למכרה שלה שראתה אותו עוד בשלבי העבודה… (:

אז,

✿ סדנת קריאת תרשימים יוצאת לדרך! ✿

סדנה של שני מפגשים בה נלמד לקרוא תרשימי סריגה ולהתמצא בסוגי התכים השונים (כשעל הדרך נסרוג את דוגמת השטיח בחוטי טריקו).
המטרה היא לתת למשתתפות כמה שיותר כלים בכדי להסתדר לבד ולדעת להשתמש בדוגמאות הסריגה הרבות שאפשר למצוא כיום בחוברות סריגה וברחבי הרשת.

הסדנה מיועדת לבעלות ידע בסיסי ומעלה בסריגה במסרגה אחת, שכבר יצא להן לסרוג בחוטי טריקו.

בינתיים, נקבעו מועדים בסתריה ובגבעתיים ומסתמן שאחרי החגים נקיים מועדים נוספים גם באזורים נוספים לפי הביקוש…

סתריה:
מפגש ראשון  11/9, מפגש שני  18/9 – 19:30

גבעתיים:
מפגש ראשון 30/9, מפגש שני 7/10  – 19:30 (כן, בין ראה"ש לסוכות…)

לפרטים ועניינים, מוזמנות לפנות אלי, דרך דף הפייסבוק, או פשוט בטלפון – 052-7044117

==========================

 וכן, לא שכחתי שתכף חג. ממש משתדלת להספיק ולהכין גם הדרכונת קטנה למתנות של הרגע האחרון, כרגיל אצלי (;

נתראה בקרוב,
ליאת

 

 

 

 

2 מחשבות על “שטיח Doily וסדנה :)

השאר תגובהלבטל